kontakt

Daj mi 5 minut, a pokażę Ci jak wypromować Twoją firmę
w Internecie, zwiększając jej przychody i oszczędzając Twój czas.


Tylko dla firm i osób działających w Internecie
 

Od: Piotr R. Michalak
Strategie Rozwoju sp. z o.o.
współwłaściciel, trener biznesu

Drogi Przedsiębiorco / Marketerze,

Dziękuję Ci za zapisanie się na listę na poprzedniej stronie. Ustaliliśmy już, że prowadzisz działalność w Internecie i chcesz pozyskać jak najwięcej klientów.

Prowadzisz biznes, bo masz w tym jakiś cel. Ten cel to Twoja siła napędowa. Chcesz zarabiać jeszcze więcej, aby spełniać swoje marzenia. Jednak...

...jak jeszcze można zwiększyć przychody Twojej firmy?

Sądzisz pewnie, że próbowałeś już wszystkiego. Ale w natłoku codziennej pracy często nie zauważamy szans, które są na wyciągnięcie ręki. Mam dla Ciebie takich szans więcej niż myślisz.

statystyki serwisu internetowego - promocja serwisu internetowego i jej skutki
Ilość odwiedzin na jednej ze stron naszej firmy zachowuje się tak, jak na to mamy ochotę. Widać to po "górkach" w odwiedzinach, wygenerowanych w dogodnych dla nas momentach. Wystarczy uruchomić jedną z naszych metod, wcisąć przycisk i... liczyć pieniądze.

Jest coś w marketingu, czego nie uczą na uczelniach. Takich sekretów, które prędko nie przenikną do światu sformalizowanego nauczania jest mnóstwo. Możesz zatrudnić dyplomowanego specjalistę ds. marketingu, ale to nic nie pomoże. Takimi mniej znanymi sekretami podzielę się z Tobą, jeśli tylko zechcesz.

Nie będę tu pisał ani mówił Ci o teoriach. One mają znaczenie dla ludzich takich jak ja, którzy budują profesjonalne strategie dla firm i są nie do zastosowania dla praktyków, którzy potrzebują rozwiązań tu i teraz.

Innymi słowy, dam Ci praktyczne porady prosto z pola walki zwanego rynkiem. Dam Ci rozwiązania Twoich problemów.

Zastanów się proszę:

Jakby to było, gdybyś zbudował sobie jeszcze większą bazę lojalnych klientów? Takich, którzy będą Ci wdzięczni za każdy kontakt z Twojej strony... Takich, którzy będą polecać Ciebie znajomym i jako pierwsi kupować od Ciebie za największe kwoty?

Pewnego dnia - już niedługo! - Twoją stronę internetową mogą zacząć odwiedzać ludzie zainteresowani Twoimi produktami i usługami. Nagle może okazać się, że już nie 1 osoba na 1000... ale 1 na 100, albo 1 na 50 staje się Twoim klientem.

15% Twoich odwiedzających będzie zostawiać u Ciebie swój kontakt, a Ty obrócisz ich wkrótce w kupujących... Stosując strategię marketingową, którą Ci zaproponuję.

Twoje zyski nagle mogą zacząć wzrastać: O 10%... O 20%... O 50%... - zależnie od wielkości Twojego biznesu i od tego, jak wiele serca włożysz we wdrożenie moich porad. Ja wskażę Ci właściwą furtkę, a Ty będziesz tylko musiał przez nią przejść.

Jakie przyjemne uczucia budzi w Tobie już teraz myśl o smaku tego sukcesu, który Cię czeka? Tak, to wszystko jest możliwe. Mogę powiedzieć Ci, co działa na publikę, a co nie.

realizacja celów na stronie internetowej dzięki promocji internetowej tej strony
Realizacja celów firmy może być tak prosta - wciskamy przycisk i mamy tzw. "górkę" - wzrost sprzedaży lub zapytań ofertowych. Prowadzenie własnej firmy jeszcze nigdy w tak dużym stopniu nie było pod kontrolą jak w dzisiejszych czasach... Trzeba tylko wiedzieć "jak".

Dzięki temu co Ci przekażę w sposób systematyczny i skuteczny nauczysz się dysponować swoimi zasobami tak, by zarabiać jeszcze więcej. Dzięki temu odkryjesz tajemnice największych marketerów świata - oraz moje własne.

Dzięki temu co dla Ciebie przygotowałem będziesz mógł poznać to wszystko w sposób bezstresowy i przyjemny. Będziesz mógł zdobywać wiedzę i tworzyć Twoją nową strategię o każdej porze dnia i nocy. Tak, jak będzie Ci wygodnie.

Wyobrażasz sobie ile pieniędzy jesteś wstanie zaoszczędzić, dzięki trafnym decyzjom?

A o ile więcej jesteś w stanie zarobić podejmując wielokrotnie naprawdę trafne decyzje? Ale to tylko pieniądze, więc tak naprawdę powinienem Cię tylko zapytać: Jak wiele ze swych cudownych marzeń dzięki nim spełnisz?

Stworzyłem dla Ciebie korespondencyjny kurs internetowy. Składa się on z 9 części wysyłanych poprzez e-mail raz na tydzień.

Zawartość kursu

Kiedy profesjonalni marketerzy Internetowi chcą zwiększyć swoje zyski...

  • Wykorzystują siłę tak zwanej "reklamy ukrytej".
  • Wykorzystują marketing wirusowy. "Myślą wirusowo".
  • Wywołują pewnymi sposobami zaufanie u potencjalnych klientów.

Ale to jeszcze nie wszystko! Marketerzy dodatkowo:

  • Tworzą bazy danych klientów i regularnie się z nimi kontaktują...
    ...w odpowiedni sposób.
  • "Targetują" swoją ofertę do określonej grupy odbiorców.
  • Myślą strategicznie... Wiedzą JAK myśleć strategicznie.

A co z kampaniami marketingowymi? Co z promocją? Oni...

  • Realizują kampanie promocyjne w zgodzie z pewnymi zasadami ...
  • Ich kampanie generują natychmiastowy zwrot z zainwestowanych pieniędzy.
  • Znają sposoby na tworzenie pieniędzy praktycznie z niczego.

Tego wszystkiego dowiesz się uczestnicząc w kursie.

Czy Ty też chciałbyś wiedzieć jak myśleć wirusowo i kreować kampanie promocyjne przynoszące zwrot z inwestycji? A może wolałbyś nauczyć się myśleć strategicznie i planować swój marketing tak, by był skuteczniejszy?

Codziennie widzimy, jak wiele biznesów internetowych mogłoby zwiększyć szybko swoje zyski.To ogromny potencjał. Leży on również w Twojej firmie.

==> Zapisz się na kurs już dziś, już teraz. <==

Kurs dla Twojej wygody wysyłany jest raz w tygodniu na podany przez Ciebie adres email. Dzięki niemu w sposób systematyczny i skuteczny nauczysz się dysponować zasobami swojej firmy tak, by zarabiać jeszcze więcej. Dzięki temu odkryjesz tajemnice największych marketerów świata - oraz moje własne.

Teoria kontra praktyka

Kiedyś ktoś mądry powiedział, że teoretycznie nie powinno być różnic pomiędzy teorią a praktyką, jednak w praktyce te różnice często występują.

Wie o tym każdy, kto czytał wszelkie poradniki oparte na przeróżnych teoriach, które w praktyce... po prostu się nie sprawdzały! Dlatego teorie należy odstawić na półkę. Od teraz liczy się tylko to, co naprawdę działa.

Wyobraź sobie lekcje po brzegi naszpikowane tylko praktycznymi poradami, które wręcz proszą się o natychmiastowe wprowadzenie w życie, aby udowodnić swoją skuteczność.

Czy zdajesz sobie już sprawę z tego, co by było, gdybyś wykorzystał je wszystkie w prowadzeniu swojego biznesu? Jak bardzo mógłbyś podnieść w ten sposób dochód firmy, płacąc za to naprawdę niewiele?

Zwątpienie

Wydawało mi się kiedyś, że praktyczne porady zapożyczane od zachodnich specjalistów nie przyjmą się na tak młodym i niedoświadczonym rynku, jakim jest Polska.

Jakież było moje zdziwienie, gdy słupki statystyk oglądalności mojej strony zaczęły diametralnie rosnąć!

Myślałem, że to był jakiś błąd, jednak (na szczęście) okazało się, że nie. Klientów zaczęło przybywać z dnia na dzień, a ja zacząłem zarabiać coraz więcej.

Dojście do tego, jak sprawić, by "z nieba" spadł deszcz gotówki, trwało długo i kosztowało wiele wysiłku i pieniędzy. Ty możesz ten czas skrócić za pomocą kursu, który dla Ciebie przygotowałem.

Nie ucz się na swoich błędach – naucz się na błędach, które popełniałem ja i bądź o parę lat rozwoju do przodu. Naucz się także na sukcesach, które zaczęła odnosić moja firma, gdy poznaliśmy marketing internetowy od podszewki.

Ilość zapisów na jeden z moich newsletterów wzrastała w takim tempie w ostatnim miesiącu. Czy to dobre tempo?
Ilość zapisów na jeden z newsletterów naszej firmy wzrosła 3 krotnie w ciągu 25 dni. Na ile przekonuje Cię to, że moja wiedza jest wartościowa i przyda się również Tobie?


Dlaczego problemy firm pozostają nadal nierozwiązane?

Przedsiębiorca, menedżer, jest zajętą osobą. Poświęca swój cenny czas również na czytanie książek lub periodyków biznesowych.


Problem #1

Przeważająca większość magazynów biznesowych koncentruje się na aktualnych wydarzeniach. Pozostałe, dają porady w zakresie drobnych technik marketingowych – nie dają jednak szerokiego spojrzenia, kompletnej strategii.

Rozwiązanie #1

Mój kurs nauczy Cię kompletnych rozwiązań i pokaże je na przykładach. Mało teorii, dużo praktyki, którą łatwo zastosować w Twojej firmie i odnieść z tego bezpośrednie korzyści.


Problem #2

Nie spotkałem jeszcze magazynu, który dotyczyłby konkretnie marketingu internetowego. Takich magazynów po prostu nie ma.

Rozwiązanie #2

Mój kurs głównie takiego marketingu dotyczy. Dodatkowo, moje zasady możesz zastosować też w klasycznym marketingu.

Biznesmeni oczywiście czytają książki (przynajmniej niektórzy)

Nie zaprzeczam, że istnieją książki dotyczące marketingu internetowego. Istnieją książki pokazujące w tym zakresie kompletną strategię. Ale jest kilka problemów z książkami...


Problem #3

Do przeczytania książki potrzeba pewnej samodyscypliny. Wielu biznesmenów po prostu nie ma czasu czytać!

Rozwiązanie #3

Mój kurs wysyłany jest tylko raz w tygodniu, abyś co tydzień wypróbował kilka nowych rozwiązań – nie wszystkie na raz.

Dzięki temu pochłaniasz wiedzę małymi fragmentami i masz czas, aby dokładnie przemyśleć moje idee. I wdrożyć je w swojej firmie. Staję się Twoim doradcą, który regularnie podsyła Ci propozycje dla rozwoju Twojej firmy.


Problem #4

Książki są świetne i sam czytam ich kilka miesięcznie. Zauważam jednak, że nie wszystkie trzymają poziom. Z niektórych jestem średnio zadowolony. Nie wiem też, na ile inwestycje w daną książkę przekładają się na wzrost moich zysków.

Rozwiązanie #4

Dlatego daję Ci bezwarunkową gwarancję satysfakcji. Jeśli kurs nie będzie spełniał Twoich oczekiwań, masz czas aż do jego końca – przez 3 miesiące od momentu zakupu – aby zwrócić się do mnie po zwrot zainwestowanej kwoty. I otrzymasz ją, bez zbędnych pytań, na wskazane przez siebie konto.


Czy zauważyłeś już, o ile pewniej i bezpieczniej będziesz się czuł, gdy już postanowisz zamówić mój kurs? Będzie on dla Ciebie nie tylko źródłem cennej wiedzy. Będzie on też prawdziwym wsparciem w trudnych chwilach. Inspiracją. Motorem napędowym.

Wzrost wartości sprzedaży kursu, o którym czytasz, w ciągu pierwszych 15 dni od jego wprowadzenia.
Wzrost sprzedaży kursu (przychód), o którym czytasz, w ciągu pierwszych 15 dni od jego wprowadzenia.

Jaki jest wzrost sprzedaży Twoich produktów? W jak dużym stopniu taka statystyka przekonuje Cię do moich umiejętności?


Rozumiem, że możesz mieć jeszcze ostatnie wątpliwości...

...ale pomyśl – jakby to było, gdyby to, co napisałem wyżej, faktycznie okazało się prawdą? Jakby to było, gdyby ten kurs okazał się punktem zwrotnym w rozwoju Twojego e-biznesu? Oferuję Ci gwarancję satysfakcji, więc nic nie ryzykujesz. Wystarczy sprawdzić - albo zyskasz, albo ja zwrócę Ci pieniądze.

Opinie

Czy jest jeszcze coś, co przekonuje Cię do zamówienia mojego kursu? Może niezwykle niska cena? A może opinie zadowolonych Klientów, którzy już zakupili mój kurs? Posłuchaj i zobacz, co mają Ci do powiedzenia:

Jak zmieniły się moje działania wskutek uczestnictwa w kursie "Uwolnij swoją firmę"

Nie prowadzę obecnie działalności gospodarczej. Prowadziłem ją wiele lat. Obecnie piszę książki i mam umowy wydawnicze. Mam też swoją stronę internetową. Uczestnictwo w kursie pozwoliło inaczej spojrzeć na moją obecną działalność.

W swoich książkach umieszczam teraz adresy swojej strony. Promuję głównie moje książki. Zmieniam stronę internetową stosując się do rad, jakie uzyskałem w trakcie kursu. Wkrótce pojawi się inna już strona internetowa niż obecnie.

Taki kurs to potężna dawka praktycznej wiedzy. Wykorzystując zdobytą "podaną na talerzu" wiedzę, opracowałem własny program, który pojawi się w moich książkach i na mojej stronie internetowej. Oczywiście chodzi o problematykę, na której się znam.

Rady i wskazówki są uniwersalne. Tak oceniam. Przydają się w różnych dziedzinach działalności. Jeszcze jedna korzyść to fakt, że opracowałem swój własny program partnerski. Wkrótce pojawi się on na mojej stronie pod odnośnikiem współpraca na nowej stronie www.olinp.pl

W moim przypadku, gdy moje doświadczenie biznesowe dotyczy innych form, a nie promocji na stronach internetowych, znaczenia tej wiedzy nie da się przecenić. Mogę odpowiedzialnie stwierdzić, że warto było.

Mile również odebrałem to, że oprócz kursu otrzymałem za darmo szereg innych materiałów. Jest to ciekawa inspirująca przygoda. Przy czym jest ważne to, że do tych wiadomości można wracać, kiedy tylko chcę.

Kończąc chcę serdecznie podziękować. Piotrze. Damianie. Tak trzymać."

Józef Cudowski

"Niezbędny element na drodze do sukcesu"

"Prowadzenie działalności gospodarczej i osiąganie sukcesów zależy w
dużej mierze od determinacji, ciągłego poszerzania swojej wiedzy, ale
przede wszystkim od kreatywności i odwagi, aby robić coś nowego, coś
nietypowego.

Kurs "Uwolnij swoją firmę" Piotra Michalaka, to niezbędny element na drodze do sukcesu w firmie. Piotr przekazuje podstawowe, ale jednocześnie znane przez naprawdę niewielu zasady i techniki zwiększania skuteczności biznesu i sprzedaży."

Mateusz Chłodnicki
Założyciel Wydawnictwa Złote Myśli sp. z o.o.,
zwolennik skutecznego i nowatorskiego działania w e-biznesie.

"Bardzo przydatny kurs, napisany bardzo przystępnym językiem i co było widoczne stosował Pan przy okazji metody opisane w kursie.

Obecnie startuję z portalem (z forum) i zamiarzam się reklamować. Kurs na pewno zmienił tor mojego planowania i postępowania."

Pozdrawiam
Aleksander Waszak

"Serdecznie dziękuję za cenne porady. Na pewno będzie to milowy krok w moim biznesie. Za takie konsultacje musiałabym sporo zapłacić :) Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam.”

Anna Gabriela
www.naturalnie.republika.pl
"Witaj,
Bardzo ciekawy ten kurs.
Kawał dobrej roboty :)"

Kamil Cebulski
Założyciel szkoły ASBIRO
www.kamilcebulski.pl
Autor książki "Efekt Motyla"
 „Jestem subskrybentem kursu dotyczącego promocji w Internecie Pana autorstwa. Na początku zaznaczę, że jestem z niego bardzo zadowolony i dziękuję, że zdecydował się Pan udostępnić tyle wartościowej wiedzy :-)”

Maciej Kazimierczuk
Internetowe Imperium Książki
www.iik.pl
"Dziękuję - dałeś mi dużo do myślenia. To według mnie jest najważniejsze.

Sytuacje życiowe tak naprawdę są niepowtarzalne, a więc to co piszesz, EDUKOWAĆ innych i siebie, jest kluczowym zagadnieniem.

Więcej samodzielnie rozwiązanych problemów daje większą szansę na sukces, pod warunkiem stosowania rozwiązań."

Jerzy Romanowski
www.fizyka.biz

„Zajmujesz się ważkimi i niezwykle podstawowymi dla każdej firmy zagadnieniami. Moim zdaniem, sprowadzają się one do być lub nie być firmy, szczególnie wchodzącej na rynek.

Jestem pewna, ze swoja oferta zainteresujesz otwartych i świadomych lub przynajmniej poszukujących klientów.

Aleksandra Repec-Batycka
www.vaam.pl

 „Chcę podziękować za kurs. Niektóre rzeczy wiedziałem, niektóre intuicyjnie przeczuwałem, a dzięki Tobie przekonałem się, że byłem na dobrej drodze. Wiele zagadnień jednak było dla mnie nowych. Zajmuję się marketingiem od niedawna. Zdaję sobie sprawę, jak długą drogę mam przed sobą. Ale się nie zrażam. Co nieco z technik marketingowych, opisanych w kursie już zdążyłem wypróbować! I to jest najważniejsze.”

Serhij Petrychenko


Kim jestem

Możliwe, że nasuwa Ci się na myśl pytanie: "Kim Ty jesteś, aby dawać mi rady?"

Jestem wspólnikiem i członkiem zarządu w Strategie Rozwoju sp. z o. o. Interesuję się komunikacją marketingową od około 8 lat.

Jestem producentem systemu do email marketingu NetMailer i systemu do sprzedaży internetowej NetSelling. Oba te produkty osobiście wprowadzałem na rynek.

Zrealizowałem wszystkie z trzech rekordowych kampanii promocji sprzedaży w branży trenerów ebiznesu: NSZ - 170 tys. zł, SPP - 125 tys. zł netto, NS - 147 tys. zł.

Jestem też autorem szkoleń internetowych dla przedsiębiorców: “Zmasowany Atak”, “Nowy Styl Zarabiania”, “System Produkcji Pieniędzy”, “Wielka Księga Promocji w Internecie”.

Popełniłem dwa bestsellery: “Sztuka pisania perswazyjnych tekstów” oraz “Marketing wirusowy w internecie”. Wydane zostały przez wydawnictwa Złote Myśli oraz Onepress (Helion).

Prywatnie: jestem ojcem Zuzi i mężem Doroty. Przeprowadziłem się dla rodziny z Gdańska na Mazury. Lubię czytać dzieła największych mistyków duchowości chrześcijańskiej, jestem melomanem muzyki klasycznej i sakralnej.

To tyle o mnie. Teraz wróćmy do tego, co najważniejsze: do Twoich korzyści.

Czym konkretnie jest kurs "Uwolnij Swoją Firmę"?

Stworzyłem rozwiązanie, które pokazuje drogę Internetowym przedsiębiorcom. Postanowiłem utworzyć kurs „Uwolnij Swoją Firmę” i zaoferować go – w maksymalnie przystępnej cenie.

Kurs trwa 2 miesiące, ma 9 części, wypełnionych po brzegi skutecznymi strategiami, taktykami i metodami marketingowymi - a także praktycznymi przykładami ich zastosowań.

Kurs wysyłany jest automatycznie poprzez email, więc możesz uczyć się tych potężnych taktyk i strategii w swoim domu lub w biurze.

Wszystkie zasady tłumaczę na przykładach, żebyś od razu wiedział jak ma się teoria do praktyki i mógł zastosować moje rady.

Kurs wysyłany raz w tygodniu, abyś miał czas w każdym tygodniu przetrawić poznane idee i wdrożyć proponowane rozwiązania.

Kiedy zamówisz kurs „Uwolnij Swoją Firmę”, poznasz dokładną i konkretną odpowiedź na pytanie:

W jaki sposób należy się promować poprzez Internet?

  • Dowiesz się czym jest targetowanie i dowiesz się, po co - i jak - targetować
  • Poznasz najskuteczniejszą technikę reklamy w Internecie
  • Zobaczysz jak krok po kroku postawiliśmy perswazyjny system do promocji internetowej… Aby móc zrobić to samo.
  • Poznasz 3 fundamentalne zasady promocji w Internecie
  • Zobaczysz najskuteczniejszą strategię promocyjną w sieci
  • Poznasz 2 najważniejsze sposoby podejmowania przez ludzi decyzji o zakupie

Dowiesz się:

  • Co jest najważniejszą wartością firmy działającą w Internecie?
  • Czego tak naprawdę pragną Twoi klienci
  • Jak im to dać?
  • Jaką obrać Strategię?
  • Jak wykorzystać siłę marketingu wirusowego, tworząc... [o tym dowiesz się w kursie]

Jakby tego było mało…

  • Poznasz pytania, jakie zawsze zadaje sobie klient - czytając Twoją ofertę, Twoje maile, słuchając co masz mu do powiedzenia, czytając co mu wysyłasz
  • Nauczysz się na nie odpowiadać, dzięki czemu będziesz skuteczniej sprzedawał
  • Dowiesz się, jakiego rodzaju relacje biznesowe są przyszłością marketingu i na czym powinieneś się skoncentrować
  • Dowiesz się jak stworzyć reklamę ukrytą, która jest do 10 razy skuteczniejsza niż tradycyjna reklama, a kosztuje często znacznie mniej
  • Poznasz przykłady omawianych strategii i zagadnień, abyś wiedział, jak stosuje się je w praktyce
  • Dowiesz się jak wykorzystać Usability na swoją korzyść, by klienci chętniej odwiedzali Twoje strony i częściej kupowali
  • Dowiesz się, co jest ważniejsze: Efektywność czy efektowność?
  • Nauczysz się myśleć strategicznie, aby Twoje działania były skoordynowane i konsekwentne
  • Poznasz przykłady kampanii promocyjnych oraz dane dotyczące ich skuteczności...
  • ...dowiesz się jak można je było jeszcze skuteczniej zrealizować!

Jeśli chcesz poznać te zagadnienia, możesz

zamówić kurs już teraz.

Jeśli jednak myślisz, że to już wszystko, to zaskoczę Cię. Oprócz wszystkiego o czym wyżej pisałem, do kursu otrzymasz również mnóstwo bonusów!

Bonus 1: Ebook "Uwolnij Swoją Firmę"

Otrzymasz, oprócz kursu, kompletny podręcznik zawierający treści omawiane w kursie. Dzięki temu, zyskujesz możliwość wydrukowania sobie tej wiedzy w uporządkowanej formie i powtórzenie materiału.

Wartość: 47zł

Bonus 2: Zapis na kurs "Sztuka pisania ofert" (!)

Dostajesz drugi kurs o marketingu gratis! To już więcej niż 2 w 1. Kurs "Sztuka pisania ofert" odniósł wielki sukces i ogromnie spodobał się ludziom. Czytaj dalej, zaraz podzielę się z Tobą opiniami, które otrzymałem.

Wartość: 97zł

Zanim zamówisz kurs "Uwolnij Swoją Firmę", zapoznaj się jeszcze z opiniami dotyczącymi kursu "Sztuka pisania ofert" - który otrzymujesz za darmo, gratis!

"Jest to dla mnie, na obecnym etapie, najwazniejszy drogowskaz"

Witam Panie Piotrze

Oceniając kurs "Sztuka Pisania Ofert" chciałbym podziękować za możliwość uczestniczenia w nim.

Jest to dla mnie, na obecnym etapie (poszukującego i uczącego się, a mam 55 lat) najwazniejszy drogowskaz. (...) nawet pisanie zwykłego, wydawałoby się listu, wygląda jak profesjonalnie, zgodnie z wszelkimi zasadami napisana oferta.

Nie zdawałem sobie z tego sprawy, ale gdy drugi raz zerknąłem na list wszystko było jasne... Tak właśnie wygląda skuteczność Pańskiej nauki Panie Piotrze. Nic dodać nic ująć.

Pozdrawiam
Ludwik Minta

"Podałeś to w niesamowicie strawny i przyjemny sposób tworząc istną esencję"

Witaj Piotrze!

Nazywam się Paweł Kowalski i bardzo wnikliwie przeczytałem Twój kurs. Jestem pod ogromnym wrażeniem. (...)

Teraz przejdźmy do moich wrażeń dotyczących kursu. Potwierdziło się to, do czego sam doszedłem, oraz wyczytałem w wielu źródłach. Ale Ty Piotrze podałeś to w niesamowicie strawny i przyjemny sposób tworząc istną esencję. (...)

No a z zaufaniem wiąże się przede wszystkim pokazanie człowieka. U Ciebie podoba mi się od początku to, że pisze do mnie Piotr z Ententy, a nie Ententa. Ja uwielbiam mieć kontakt z ludźmi, kupować od ludzi, nie od firm. (...)

Jestem Ci bardzo wdzięczny za tak mocne opisanie zagadnienia "próbek". Pomijałem to. Czytałem w Cialdinim o "amwayowym bagu" i myślałem, że jest to zagranie nieco nie fair. Jednak zdając sobie sprawę, że produkt jest naprawdę wysokiej jakości i ma się tę pewność, że klientowi jest potrzebny, to całkiem zmienia się postać rzeczy. (...)

No ale jak powiedział Budda „nic nie dzieje się przypadkiem”, więc jeszcze raz dziękuję :).

Jeśli chodzi o kurs to myślę, że musze go przeczytać jeszcze kilka razy, dokładnie przeanalizować, porobić notatki. Odnieść do projektu, który chcę zrobić (a muszę przyznać, że dla tego projektu Twój kurs spadł mi jak z nieba :) (...)

Pozdrawiam!
Paweł Kowalski

"Dzięki poradom zawartym w kursie sprzedajemy produkt który do tej pory bardzo słabo się sprzedawał"

Witam

Dzięki tym kilku lekcjom kursu wreszcie zrozumiałem na czym polega sztuka skutecznego napisania dobrej oferty.

Oczywiście doskonale rozumiem, że są to podstawy, ale już dzięki nim zmieniliśmy na kilkunastu stronach nasze opisy.

Pana kurs pokazał mi zupełnie inne spojrzenie na reklamę w internecie. W tej chwili dzięki poradom zawartym w kursie sprzedajemy produkt który do tej pory bardzo słabo się sprzedawał.Jest bardzo dobry, ale drogi.

Dziekuję serdecznie i czekam z niecierpliwością na podobne kursy:)

Pozdrawiam
Mariusz

"Jest to naprawdę super kurs"

Witam,

Po przeczytaniu mogę powiedzieć, że jest to naprawdę super kurs.

Bardzo mi się spodobał z kilku względów. Jest rozwinięta spora część haseł i materiału, który mnie interesuje.

Zagadnienia są mi znane, ale tutaj są naprawdę ciekawie przedstawione.

Ponadto, matreiały są poparte przykładami co ułatwia spojrzenie na prezentowane aspekty pisania ofert.

Nauczyłem się, że nie sztuką jest coś wiedzieć, tylko sztuką jest umieć to przedstawić w dostępny dla innych sposób.

Najdłużej się zabierałem za część 4 (przeraziła mnie długość), lecz okazała się najbardziej wartościową częścią kursu.

Naprawdę bardzo ciekawy kurs pisania ofert.Bardzo dziękuję za możliwość otrzymania kursu.

Łączę pozdrowienia
Wiesław Tabaka

"Nawet doświadczona osoba znajdzie w kursie jakiś element na który nie zwracała do tej pory uwagi"

Witam,

najpierw chciałbym zaznaczyć, że nie jestem osobą, która przygotowuje oferty na codzień - kurs oczywiście staram się maksymalnie spożytkować: zapoznałem z nim moich współpracowników oraz staram się wdrożyć zasady pisania ofert przedstawione w kursie w produktach, jakie przygotowuje.

Wiedza zawarta w kursie pozwala mi przede wszystkim lepiej ocenic prace innych.

Główną zaletą dla mnie jest usystematyzowanie tej wiedzy - osoba doświadczona w tworzeniu ofert pewnie intuicyjnie jest w stanie stworzyć oferte o podobnej strukturze i efektywności, jednak dla osoby początkującej przekazanie tej wiedzy w formie tak spójnej jak w kursie powinno ułatwić koncentrowanie się na najistotniejszych elementach i znacząco skrócić czas zdobywania doświadczenia.

Podejrzewam również, że nawet doświadczona osoba znajdzie w kursie jakiś element na który nie zwracała do tej pory uwagi. Dla nas takim elementem była gwarancja - jakoś tak automatycznie wszyscy zakładaliśmy, że gwarancja jest elementem naturalnym każdego produktu, że wspominaliśmy o nim jedynie przy jakiś wyjątkowych okazjach - np. przy niestandardowych warunkach. (...)

pozdrawiam i zycze sukcesow,
Artur Spasiński
CC Otwarte Systemy Komputerowe Sp. z o.o.

"Udostępnione przez Ciebie Case Study jest niesamowicie wartościową i uruchamiającą kreatywność prezentacją praktyki"

Witaj Piotrze,

Prosiłeś o opinię na temat swojego kursu, zatem chciałbym podzielić się z Tobą moim zdaniem.

Mówiąc prosto z mostu: podoba mi się :-)

O ile sama AIDA jest znana osobom, które choć trochę interesują się zagadnieniami e-marketingu, to udostępnione przez Ciebie Case Study jest niesamowicie wartościową i uruchamiającą kreatywność prezentacją praktyki.

Z niecierpliwością czekam na kolejne odcinki.

Pozdrawiam,
Paweł Kata [ gma / mastag ]

"...po czterokrotnym przeczytaniu Pańskiego kursu..."

Witam Pana!

Jestem studentem trzeciego roku Ekonomii na dziale Gospodarka Europejska, pracuje w firmie mojego Ojca w Fabryce Okien VIDAWO (...)

Powiem szczerze że po czterokrotnym przeczytaniu Pańskeigo kursu (...) siedzę przes ekranem komputera i z pomocą Pana kursu prubuje stworzyć coś co by pozwoliło potencjalnym klientom pozostać na dłużej niż 30 sekund na naszej stronie. Wcześniej nie podchodziłem do tekstu z takiej strony. (...)

Gdy czytam teraz pisane wcześniej przeze mnie maile to jestem pewien że sam bym w życiu na nie nie odpowiedział. Jestem bardzo zadowolony że trafiłem naten kurs w internecie, być może dzięki niemu uda mi się postawić firmę na nogi.

pozdrawiam i jeszcze raz serdecznie dziękuję
Wiktor Pokrywka

"pokazałeś temat jasno, konkretnie i fachowo"

Witam Cię Piotrze!

Hmmm, prosisz mnie o opinię na temat Twojego kursu "Sztuka Pisania Ofert"... Zapisałem się na niego z czystej ciekawości. Chciałem zobaczyć, co takiego napiszesz... Z wykształcenia jestem marketingowcem i od początku świata pracuję w tym fachu, więc wiem już co nieco na ten temat, ale byłem ciekaw Twojej interpretacji i punktu widzenia.

(...) Całą treść oceniam bardzo dobrze, jako bardzo praktyczną i użyteczną. Nawet dla kogoś kto nie ma o tym zielonego pojęcia, pokazałeś temat jasno, konkretnie i fachowo. Gratuluję!

Ja często stosuję copywriting w mojej pracy i z zadowoleniem czytałem kolejne lekcje Twojego kursu. Ponieważ żyjemy w epoce informacji i wysokiej technologii, które skupiają się głównie w Internecie, temat Twojego kursu był bardzo właściwy.

Jak mówi Bill Gates: "Internet został stworzony pod słowo mówione"..., a czymże jest copywriting? No... może nie zupełnie..., ale w dobrym wydaniu - tak!

Życząc wielu sukcesów i mając nadzieję na przyszłą współpracę, pozdrawiam
- Robert Sajdak

"dowiedzialem sie jak profesjonalnie ukladac slowa i opisywac swoje uslugi/towary aby zainteresowac klientow"

Witam,

Jestem poczatkujacym wlascicielem firmy. (...) dzieki informacjom ktore przeczytalem w kursie dowiedzialem sie jak profesjonalnie ukladac slowa i opisywac swoje uslugi/towary aby zainteresowac klientow.

Wkrotce przystapie do tworzenia strony WWW i mam nadzieje ze informacje zawarte w kursie pomoga mi sciagnac do siebie wieksza liczbe klientow.

Dziekuje za udzielenie mi bardzo przydatnych informacji w postaci szczegolowego kursu i uwazam ze jest on wart polecenia kazdej osobie ktora jest zainteresowana pisaniem skutecznych ofert pomagajacych promowac wlasna firme.

Pozdrawiam
Maciej Zubilewicz

Zamów!

+ 9 częściowy kurs "Uwolnij Swoją Firmę"
Wartość: 87 zł

+ Ebook, złożony z części kursu, abyś mógł/mogła wydrukować i powtórzyć sobie przerabiany materiał.
Wartość: 47 zł

+ Zapis na kurs "Sztuka Pisania Ofert".
Wartość: 97 zł

Wartość pakietu: 231
Inwestycja w Twój biznes: Tylko 37 zł (!)

Zainwestuj w siebie, swoją wiedzę i swoje umiejętności już teraz i zamów kurs "Uwolnij Swoją Firmę":
Dodaj do koszyka

Pamiętaj, iż przez 3 miesiące objęty jesteś bezwarunkową gwarancją satysfakcji - jeśli z jakiegokolwiek powodu będziesz niezadowolony, zwrócę Ci niezwłocznie wszystkie pieniądze przelewem na Twoje konto bankowe.

Do zobaczenia wśród czytelników kursu,
Piotr R. Michalak - agencja marketingu i reklamy Ententa
Piotr R. Michalak
Strategie Rozwoju sp. z o. o.

PS

Wiem jak to jest, gdy zobaczę fascynującą ofertę, i zaczynam zastanawiać się:

"Czy na pewno mi się to zwróci"
"Czy warto ryzykować"
A nawet: "Nie chce mi się"

...ale wtedy warto, aby pomyśleć sobie:

"To może być przełom w moim biznesie!"
"Coś w tym jest, skoro stać go na taką gwarancję!"

Zachęcam zatem: Wróć do formularza zamówienia powyżej i - jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś(-aś) - zamów teraz!




Szanujemy Twoją prywatność. Twój adres email zachowam tylko do komunikacji między nami. Będziesz mógł wypisać się z biuletynu w każdej chwili. Możesz zobaczyć naszą politykę prywatności.

Strategie Rozwoju Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku 80-034, przy ul. Wawelskiej 12B/8, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000423485 przez Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku, VII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, Kapitał zakładowy spółki: 6000,00 zł (sześć tysięcy złotych), opłacony w całości, numer identyfikacji podatkowej NIP: 5833153090

 
Copyright © Strategie Rozwoju. Wszystkie prawa zastrzeżone. Kontakt | Regulamin sprzedaży